U sklopu eTwinning projekta Amusing Design Thinking 4.b razred je sudjelovao u izazovu građenja tornja od sljezovih kolačića i špageta. Izazov Marshmallow špageta aktivnost je kojom se vježba izrada prototipa u fazi testiranja, koja je jedna od posljednjih faza u Design Thinkingu. Potiče kreativnost i daje grupama učenika priliku da iskuse kako je to graditi zajedno te jača timski rad. U izgradnji tornja sudjelovalo je 5 grupa, a najviši toranj je bio visok 75 cm. Učenici su se ponajprije jako zabavili, nešto novo naučili, a i najeli sljezovih kolačića.
Učenice 4.b razreda su u sklopu eTwinning projekta Amusing Design Thinking Brain Gym koregrafijom izazvale učenice iz Osnovne škole Varaždin.
Brain Gym pokreti predstavljaju niz jednostavnih i ugodnih pokreta koji potiču iskustvo učenja cijelim mozgom. Brain-Gym pokreti su učinkoviti u području školskih vještina jer omogućuju pristup ranije nedostupnim područjima mozga. Smatra se da dugotrajno ponavljanje i uvježbavanje gradiva dovodi do isključivanja pojedinih dijelova mozga koji su bitni za cjelovito učenje. Pokreti su prirodna i zdrava alternativa napetostima i pomažu u prevladavanju većine teškoća u učenju. Brain Gym vježbe obuhvaćaju tri vrste pokreta, a to su pokreti koji dijele tijelo na lijevu i desnu stranu (lateralizacija), pokreti koji dijele tijelo na prednju i stražnju stranu (fokusiranje) i pokreti koju dijele tijelo na gornji i donji dio (centriranje). Zaplešite uz koreografiju učenica 4.b razreda te aktivirajte svoj mozak!
Ove školske godine 4.b razred se pridružio eTwinning projektu Amusing Design Thinking.
Design thinking je metoda pronalaženja novih rješenja korištenjem kreativnosti i jačanjem kreativnog samopouzdanja svakog učenika.
Design thinking nas uči da kreativnost nije samo umijeće crtanja ili slikanja već sposobnost stvaranja nečeg novog.
Svatko može biti kreativan! Projekt stavlja naglasak na poticanje kreativnog samopouzdanja, a kreativno samopouzdanje je sposobnosti da se
učenici suočavaju s problemima koji imaju nejasan odgovor/rješenje te da nemaju inhibicija u objavljivanju vlastitih rješenja. Projektom se također razvija
poduzetnički duh kod učenika te potiču drugi oblici mišljenja poput kritičkog mišljenja, konvergentnog mišljenja, divergentnog mišljenja i lateralnog mišljenja.
Projekt je zamišljen kao niz radionica tijekom kojih će se učenike usmjeravati kroz niz osnovnih koraka ovog načina razmišljanja, sve u svrhu lakšeg kreativnog izražavanja.
Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole Jurja Šižgorića postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka. Svako neovlašteno preuzimanje fotografija i sadržaja s ove web stranice nije dozvoljeno.